Mi a megfelelő étrend a fogyáshoz?

A testmozgás megfelelő táplálkozás nélkül nem segít a fogyásban vagy a testzsírszázalék csökkentésében. Kerülje az egészségtelen ételeket, helyettesítse azokat gyümölccsel és zöldséggel, egyen kis adagokat, és tartsa be az ajánlásokat és szabályokat.

A Keto Light helyes táplálkozásának előnyei

A Keto Light egy diétás fogyókúrás komplex, amelyet úgy terveztek, hogy aktiválja és felgyorsítsa a természetes anyagcserét, ami biztonságos, de gyors fogyáshoz vezet. Ketonok kiegészítő forrásaként használják. Az egészséges táplálkozásnak kiegyensúlyozottnak és egészségesnek kell lennie. Az ember megváltoztatja a szokásait, lemond az egészségtelen, sült, magas zsírtartalmú ételekről. A diéták és a fogyókúrás monorendszerek nem hozzák meg a kívánt eredményeket.

A helyes diéta során, amely a diéta korlátozásán alapul, az ember számos kellemetlen tünetet tapasztal:

  • csökkent koncentráció;
  • letargia;
  • álmosság;
  • apátia;
  • ingerlékenység;
  • a bőr, a haj és a köröm állapotának romlása;
  • csökkent immunitás.

Az étrend megváltoztatása a fehér búzalisztből készült kenyér és pékáru elhagyását jelenti. A péksütemények magas gluténtartalmúak. Ez veszélyes a szervezetre és az emberi egészségre. A pékáruk rendszeres fogyasztása növeli a gyomor-bélrendszer terhelését. Kezdenek megjelenni a puffadás és az emésztési zavarok jelei. A teljes kiőrlésű termékeket és a teljes kiőrlésű kenyeret be kell építeni az étrendbe. Ezeket a tüneteket a tápanyaghiány okozza. A tápanyagok hiánya a teljesítmény csökkenéséhez és az immunrendszer romlásához vezet. Ezt a fertőző betegségekre való fokozott fogékonyság, a krónikus betegségek súlyosbodása kíséri.

A Keto Light a fogyásért más hatást fejt ki. Aktiválja a zsírlerakódások lebontásának természetes folyamatát. Ez a testsúly és a testtömeg csökkenésével jár, de az ember energikusabbá válik, jobban alszik, és kevésbé érez éhséget. Lényegében a Keto Light vélemények felszabadítja az energiát, amely normális esetben zsírlerakódásokká alakulna át. Az egészséges táplálkozás előnyei:

  • Alacsonyabb koleszterinszint, alacsonyabb vérnyomás. Az egészségügyi problémák a szívroham magas kockázatához vezetnek.
  • Javult a bőr állapota. Az arc megtisztul a pattanásoktól, javul az árnyék, és visszatér az egészséges pír.
  • Fokozott energia. A nem megfelelő táplálkozás alacsony energiaszintet, krónikus fáradtságot és állandó álmosságot okoz.
  • Javított szívműködés. A teljes kiőrlésű élelmiszerek, a friss gyümölcsök és zöldségek csökkentik a cukor mennyiségét az étrendben.
  • Fogyás. A testben lévő zsír túlzott aránya negatív hatással van az egészségre, és növeli a cukorbetegség és a szívbetegség valószínűségét.

A hatékony táplálkozás a fogyás érdekében nemcsak az egészséged javítását teszi lehetővé, hanem azt is, hogy karcsú, tónusos testet és rugalmas bőrt kapj. A termékről többet megtudhat a hivatalos weboldalon - keto-light.eu.

A helyes táplálkozás alapelvei

Könnyen átállni egy új étrendre segít, hogy menüt készítsen az előttünk álló hétre. Listát kell készítenie az élelmiszerekről. Ez egy jó módja annak, hogy karcsúsodj és átgondold a diétádat:

  • Csökkentse az arányokat. A gyomor térfogata megegyezik egy behajlított tenyérrel.
  • Az élelmiszerek feldolgozásának megváltoztatása. Sütni, főzni kell őket.
  • A szokásos ízek hiányát a szószok használatával lehet pótolni. Ne tegye az ételt fűszeresre, csípősre, hogy ne serkentse az étvágyat.
  • A kávéitalokat cukor nélküli zöld teával kell helyettesíteni. A zöld tea tannint tartalmaz, amely növeli az energiát és javítja az anyagcsere-folyamatokat.
  • Ne igyon az étkezéshez. A folyadékok megnyújtják a gyomor falát.

A fogyás érdekében a megfelelő étrendre való áttérést fokozatosan kell elvégezni, hogy a szervezetet érő stressz a lehető legkisebb legyen.

Szabályok és iránymutatások

Van néhány alapvető szabály arra vonatkozóan, hogyan kell helyesen táplálkozni a fogyás érdekében. Ajánlások:

  • Három főétkezés és két uzsonna elfogyasztása. Hosszú időközökben a diéta szüneteltetéséhez vezethet. Uzsonnára sovány túró, natúr joghurt, kefir, friss gyümölcsök és zöldségek, diófélék és aszalt gyümölcsök alkalmasak mértékkel.
  • Válasszon egy időpontot a főétkezésekhez. A szervezet szereti a stabilitást, így a zsír nem rakódik le a szervezetben.
  • Csak friss ételek fogyasztása. A zöldségeket és gyümölcsöket be kell építenie az étrendjébe. Fontos lemondani a gyorsételekről, a félkész termékekről, a kolbászokról és a füstölt húsokról.
  • Legalább két adag gyümölcs és zöldség a nap folyamán. Fogyasszon szezonális termékeket. A természetes gyümölcsök és zöldségek tartalmazzák a legtöbb tápanyagot. A zöldeket télire le lehet fagyasztani.
  • A fogyáshoz és a fogyókúrához legalább 2 liter tiszta vizet kell inni. A folyadékhiány kiszáradáshoz vezet.
  • A napi étrendnek fehérjékből, zsírokból és szénhidrátokból kell állnia. A fehérje az elfogyasztandó ételek teljes mennyiségének 1/3-át teszi ki. Ezek a halak, baromfi, tejtermékek.

    Az összetett szénhidrátok hosszú idő alatt hasadnak, ezért az ember sokáig jóllakottnak érzi magát. A keményítők, édességek, édességek és a kenyér ki vannak zárva az étrendből. A durumbúzából készült tészták összetett szénhidrátokat tartalmaznak.

    A zsíroknak egészségesnek kell lenniük. Az avokádót, a dióféléket, a lenmagolajat és az extra szűz olívaolajat be kell építeni a napi étrendbe. Fontos, hogy az egészséges táplálkozás mellett ne fogyasszon alkoholtartalmú italokat.

    Optimális kalóriabevitel

    Ha egészséges étrendet követsz, ki kell számolnod a napi étrended kalóriaértékét. Ez a GI egyensúly. Ha a megfelelő kalóriabevitelt választja meg, nem fogja éhesnek vagy gyengének érezni magát. A szervezet több tápanyaghoz és vitaminhoz jut.

    A FU egyensúly kis hiányával a testsúly csökkenni kezd, és a testben lévő zsír százalékos aránya csökken. Az étrend kalóriabevitelének helyes kiszámításához ismerni kell a napi fogyasztáshoz szükséges optimális kalóriamennyiséget. Figyelembe kell venni a napközbeni aktivitás mértékét. A testmozgást és sportot űző embereknek több kalóriadús és tápláló élelmiszert kell fogyasztaniuk.

    A férfiak átlagos napi bevitele 2100-2500 kcal. További szempontok közé tartozik az életkor és az anyagcsere-aktivitás. A nők átlagos napi fogyasztása 1900-2300 kcal. A fehérje az étrendben nem lehet kevesebb, mint 35%, a szénhidrátok - 45%, a zsír - 23%. A napi norma lehetővé teszi, hogy megossza az étrendjét, és megértse, hogyan kell enni a fogyás érdekében, csökkentse a test zsírszázalékát, és feszesítse a testét.